widgeo.net

Isnin, 22 Ogos 2011

TANDA-TANDA DI SIHIR

APAKAH TANDA SESEORANG ITU DI SIHIR?
 PUSAT RAWATAN WALINUR SYIFA AKAN BEKONGSI DENGAN ANDA TENGTANG SIHIR DAN APAKAH TANDA SESEORANG ITU DI SIHIR .SECARA RINGKASNYA TANDA SESEORANG ITU DI SIHIR ADA 3 TANDA.

1)TANDA DIDALAM TIDUR.
2)TANDA SEMASA TIDUR.
3)TANDA SEMASA SEDAR ATAU JAGA.

TANDA DALAM TIDUR:(MIMPI)
Seseorang yang terkena sihir akan bermimpi ular,buaya,anjing,kucing,pacat,lintah,
 ulat bulu atau sesuatu binatang yang menggerunkan dan berbagai binatang lagi.Semua binatang ini terkena pada badannya tidak kira dengan cara apa sekali pun "seperti di patuk ular atau digigit oleh binatang tadi,maka itulah tanda seseorang sudah terkena sihir dari seseorang,dan sekirannya binatang dalam mimpi itu hanya memerhati saja,ini bermakna sihir itu belum lagi terkena padanya.
Bermimpi budak kecil samada berjalan bersama budak,bermain,bersama budak,mendukung budak,dan berbagai lagi.Ini juga tanda-2 disihir.
Kemudian bermimpi jatuh dari tempat tinggi,samada dari bangunan,dari bukit,dari pokok,dari katil atau lain-2 lagi,ini juga tanda terkena sihir dari seseorang.

                           TANDA SEMASA TIDUR(SEDANG TIDUR)
                 Selalu atau sering di tindih makluk halus semasa tidur,menggacing gigi semasa dalam tidur,kerap menggigau,dan apabila bangun di waktu pagi ada tanda2 semacam lebam nak2 biru di badan terutama di bahagian peha .ini juga tanda sudah terkana sihir dari seseorang.

                   TANDA SEMASA SEDAR(DALAM KEADAAN JAGA)
                   Selalu nampak gelibat semacam ada bayangan melintas di hadapannya atau arah lain ,kerap rasa dirinya berdebar- debar terutama  hampir nak masuk waktu magrib dengan tidak tahu apakah puncanya,pening tak tentu pasal,kerap meremang bulu roma,jari tangan atau jari kaki menyucuk-nyucuk,di bawah tapak kaki rasa sakit atau menyucuk,kadang2 badan terasa panas tanpa sebab,berasa cepat nak marah,pemikiran bercelaru,banyak termenung,tidak mendengar kata,selalu sakit di atas bahu dan juga di tempat lain yang mana sakit ini bertukar -tukar tempat,dan bila makan ubat hopital tidak sembuh,atau pergi mengurut juga tidak sembuh ,inilah tanda gangguan makluk halus atau sudah terkana sihir dari seseorang.

                

32 ulasan:

  1. maafkan saye jika saye ingin bertanye? adakah 3 tanda yg berada di atas itu adalah bnr atau berkemungkinan, maafkan saye sekali lagi atas soalan yg saye tuju itu? as'salamualaikum...?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum..
    sy ingin bertanya tentang keadaan yg sy alami sekarang. sy selalu mengalami mimpi yang pelik:
    mimpi pertama:
    sy bermimpi berada di satu tempat yang indah dan melihat org yg pernah dikenali
    hari kedua;
    sy bermimpi memperolehi bayi dan mendukungnya
    hari ketiga :
    ada kanak2 datang kpd sy
    hari keempat:
    sy bermimpi ada ular di hadapan sy dan abg spupu telah membuangnya tetapi ia datang lg
    hari ke lima:
    sy bermimpi perkara yg buat sy berdebar2, tapi sy x ingat apa mimpi itu.

    sy sering sakit tumit kaki dan kebas tangan, badan terasa berat serta menjadi x bersemangat. sebelum ini juga sy sering ditindih bila tidur, sy juga pernah ternampak lembaga hitam menembusi pintu bilik pada ktika itu sy baru na tlelap dan melihat lembaga itu bdiri ditepi abg sy. sy juga pnah mlihat bayangan hitam masuk kedalam bilik pd ktika itu kluarga brada di ruang tamu dan sy melihat bayangan itu ke arah bilik....mohon tuan/puan menjelaskan pd sy apakah keadaan sy itu pada peringkat apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengikut apa yg tuan alami tu... ternyata itu ada lah ankara sihir seseorg...yg dengki dan memang sihir itu di tuju terus pd tuan...nasihat dr sy cepat lah tuan dptkan rwtn dr mana2 perubatan islam...kerana lg lama lg berat...wallahuwaqlam....

      Padam
  3. assalamualaikum..
    baru-baru ni saya ada bermimpi tentang pacat. dalam mimpi tu ada pacat yang banyak tapi saiznya kecil-kecil sehingga saya tertanya-tanya kenapa kecil sangat. pacat tu bertebaran dan melata di dalam rumah termasuk di dalam hidangan makanan. kemudian ia melata di seluruh kaki saya. ada seekor telah menggigit belakang peha saya dan saiznya menjadi besar. saya cuba tarik pacat itu dengan tangan tapi tidak berhasil sehinggalah saya terjaga dari tidur.
    saya memang selalu bermimpi ketika tidur, kadang-kadang boleh ingat hampir keseluruhan mimpi. tapi inilah kali pertama saya bermimpikan pacat.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum ustaz, sy ingin bertanya.. Kalau di bln ramadhan bermimpi budak kecil, saya dukung dan suap makanan kpdnya berkaitankah dgn sihir? Dan tidak berdosakah kita sebagai seorang muslim menggunakan pelaris, penyeri atau pengasih utk tujuan berniaga atau buat org lain suka kpd kita? Mohon penjelasan.. Terima kasih.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..ustaz. sejak 2 hingga tiga minggu ini.saya selalu tersedar dari tidur dan rasa berdebar2akibat dari terjaga dari mimpi..
    saya bermimpikan seorang budak kecil lebih kurang dalam 1thun. datang kepada saya.dan saya menyuruh dia pergi dengan rasa seperti saya telah membaca ayat kursi dalam tidur.tetapi budak itu tidak mahu pergi dan melekat pada saya..tlg jelaskan ya ustaz.

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum ustaz,sy ad bermimpi jari spt dihiris dgn sesuatu,kmudian sy trus trsedar n tgk jri sy mmg luka n darah penuh di baju..apa tnda mmpi tu ustaz?

    BalasPadam
  7. Assalammualaikum Ustaz,saya bermimpi ular yang berwarna hijau di dalam rumah mematuk dengan meninggalkan dua taring/bisa yang masih terpacak di tangan kanan saya. Saya hanya mencabut satu taring sahaja. Juga ada satu ekor lagi ular besar berwarna hitam yang hanya melihat di dalam rumah. Boleh ustaz jelaskan maksud/petanda mimpi tersebut?

    Terima kasih

    BalasPadam
  8. assalamualaikum..baru-baru ini saya telah diruqyahkan iaitu berubat secara Islam.jadi saya ingin bertanya apakah tinggi kemungkinan untuk disihir kembali,walaupun tidak bertemu dengan orang yang menyihir saya.

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum ustaz..
    saya ada bermimpi.. dalam mimpi saya suami saya membelai2 wajah tunang adik ipar saya.. sudah 2kali saya mimpi benda yang sama cuma situasi sahaja yg berbeza.. saya amat marah... dan bila saya terbangun kedua2 kaki saya sakit.. semacam org yg baru lepas berlari.. kekejangan.. Apakah maksud/petanda mimpi saya Ustaz?

    BalasPadam
  10. Salam semua.. td sebelum mandi pagi tadi ada benda pelik berlaku dalam bilik air saya.. masa nk mandi ada satu abuk2 hitam macm sesawang segumpal sebesar setgh penumbuk org dewasa. Tp dalam fikiran mana ada toilet saya ada sesawang yang mcm kita bersihkan kipas dan saya tgk sekitar bilik saya pun bersih. bila saya selak ada seekor kata yang sangat hitam.. mashaallah.. dalam hati mcm ada perbuatan khianat dan memang xmasuk akal. kalau sesawang tu pun dh musykil dari mana datangnya inikan pula ada katak kan sesawang tu. Dengan niat untuk membunuh tapi ada ckp kalau kau bende jahat kau klua dr umah aku sebelum aku bunuh. dah baca ayat kursi semua tp katak tu still sty dan saya tembak dengan air dan terus kelubang klua air..

    HMM.. ADA SAPA2 ADA IDEA DAN PENGALAMAN TAK APA YANG SAYA LALUI PAGI TADI?? PLEASE SHARE DAN COMMENT YANG MEMBANTU. TQ SELAMAT MALAM..

    BalasPadam
  11. Assalammualaikum WBT..
    Smlm sy mimpi ular yg sngt panjang..dlm mimpi tu,sy mmg dh nmpk ular tu d luar umah,so sy ttp smua tingkap tp t'lupa ttp pintu dapur..sy keluar umah,ular tu msuk dlm umah..abg ipar ambil ular tu then buang kat bwh..cuaca hujan msa tu..ular tu dh lari,bla sy trn umah tiba2 ada pmpuan pakai selendang muka x jelas dtg dkt sy sambil pegang ular & suh sy menari tarian ular.sy menari jga tp lps tu pmpuan 2 dtg dekat then ular tuk patuk bahu kiri sy..bahu kiri sy jd kebas,then pmpuan tu suh sy amik air lumpur sapu kat bahu..xlama lepas 2 bahu sy x kebas lg..pmpuan 2 trus pegi menghilang..

    ; Harap ada yg sudi bantu..sblm sy mimpi ular tu,badan sy sakit2 dr bahu smpai ke pinggang..smpaila mimpi smlm still mcm tu jga..

    BalasPadam
  12. salam..sy sering mimpi pkara2 yg pelik..terutamanya ank sy hilang pastu jupe dlm mimpi tu..selang beberapa hr sy mimpi ank kedua sy hilang tp pastu jumpa juga.sejak 2 3 hr nie sy x blh nk tido..bila sy tido...sy akn mimpi yg pelik2..dl sy sering mimpi ular tp bila pegi drulsyifa sy dh ok..sekarang nie..tiap kali msk kul 12 tgh malam hnga subuh sy x blh nk tido dan badan saya berpeluh mcm org mandi..peluh yg byk sehnga rambut sy basah..apakah maknaya..adakah itu tnda sihir..dan apakah ubtnya..ayt apa yg hrus sy bce sebelum nk tido..sy dh bce ayt kursi,al fatihah,3 kul tp tetap juga sama..bru nie2 pula ank sy pula yg mimpi..katanya die mimpi salam sy tp sy eprgi jauh2..die pangil sy lg jauh apakh makna mimpi ank sy..lgpn rumah sy sering msk katak walaupn dh halau tp katak tetap juga msuk...sy selalu tutup semula lubang tp sy xtau dr mn dtg katak tu

    BalasPadam
  13. assalamualaikum ustaz,
    saya ada persoalan, saya ada seorang teman, iaitu wanita..
    sudah 3 hari berturut2, dia menjumpai ular tedug berwarna hitam di luar rumah..dan dlam hari kedua itu, dia bermimpi dipatuk 2ekor ular hitam.
    menurut bacaan saya, ianya seperti terkena sihir, wallahualam..saya memohon penjelasan ustaz..

    BalasPadam
  14. Assalamuakaikum ustaz...saya ada persoalan..semasa saya tido saya rasa sperti ditindih tetapi kali ini brbeza krana saya trlihat tangan lembaga hitam dlm keadaan samar memeluk saya.saya dpt rasa ia peluk di belakang saya dan saya juga trlihat kaki nya yg kecil di belakang sya...dlm keadaan saya cuba melepaskan diri saya dpt rasakan lembaga tersebut cuba memeluk lbh kuat...apakah itu ustaz?

    BalasPadam
  15. Salam..
    sy nak Tanya saya banyak kalI mimpi ular..ular hitam pernah menggigit jari sy sampai sy sedar Dari tidur pun masih terasa gigitan tu.then pernah bermimpi yng ular tu pn msuk ke dalam badan sy melalui rongga sy.sy tak faham akan maksud mimpi ni..boleh huraikan mengikut fhman Islam ??

    BalasPadam
  16. assalamualaikum..saya ingin bertanya..saya selalu rasa ade sesuatu bergerak2 dalam anggota badan saya..seolah denyutan nadi..tapi bukan di tempat nadi, kadang2 di peha,lengan,betis..ia seakan gerakan yg biasa berlaku pada mata..adakah itu sihir??

    BalasPadam
  17. Salam.. sy ingin bertnya...ptama kali mimpi lintah yg masuk dlm bdn sy... lepas tu sy keluarkan sendiri melalui jari2 sy..sgt sakit dlm mimpi sy...sgt mgerunkan..

    BalasPadam
  18. salam...maaf di sini saya ingin bertanya..suami saya kerap memberitahu yang beliau kerap kali mimpi digigit lintah di seluruh badan..di kaki,tangan dan dada..dari yang sekecil2 lintah hingga la sebesar2 lintah...risau juga saya mengenai mimpi beliau... adakah ini pun petanda disihir?

    BalasPadam
  19. Salam,

    Semua tanda2 yang seperti di atas semuanya saya alami..saya runsing dan kusut saya pernah berjumpa ustaz sebelum ini dan sembuh hanya untuk sementara sahaja,,dan yg paling merunsingkan saya ketika "Penyakit Misteri" saya kembali saya akan alami sakit kepala yang teruk dan pelupa, ketika tidur saya alami mimpi yang menakutkan budak kecil, kucing, buaya, lintah dan sebagainya dan adakalanya nenek tua yg hidoh muncul dalam mimpi memberikan gumpalan rambut kepada saya,,ketika sedar saya selalu ternampak kelibat budak kecil dalam lingkungan dalam umur setahun berhampiran saya,saya tidak pernah berasa takut krtika melihat kelibat tersebut tetapi yg menjadi masalah besar kepada saya sekarang ini adalah saya menjadi pelupa dan sukar menulis dan melakukan ibadat kepada Allah SWT.Saya sukar untuk mengingati surah2 dalam solat,,Bantu saya.









    BalasPadam
  20. Assalamualaikum Ustaz..
    sy telah mengikut nasihat sepertimana yg ustaz katakan dulu.. sy telah pergi berubat dan semakin pulih.. tetapi baru-baru ini sy telah bermimpi didatangi ular tedung warna kelabu kuning2 ... ular itu masuk melalui pintu depan rumah dan menuju ke arah sy dengan pandangan yg tajam lalu cuba mematuk sy namun dlm mimpi itu ada seorg kwn india telah mhalau mgunakan cahaya batu geliga merah ... walaubagaimana pun gigi ular itu terkena sdikit pd ibu jari sy dan apabila bangun jam04.58am rasa perih itu masih terasa.

    Hari kedua:
    Sy telah bmimpi sekali lg bkenaan dgn ulat halus warna putih melekat pada rambut dgn kuantiti yg byk..walaupun sy telah membasuh rambut namun masih ada lg. Dlm mimpi itu sy didatangi 3-4 org wanita india dlm lingkungan umur 60th..mereka dtg utk mgubati sy dan mgatakan ia adalah angkara org... bila mlihat ulat halus yg jatuh d tanah..tkejut apabila ia adalah ulat roti yg besar... Semasa mereka memandikan sy utk upacara perubatan tempat itu d tepi sungai...

    MOhon ustaz terangkan apakah maksud mimpi tersebut dan apa yg perlu sy lakukan seterusnya...

    BalasPadam
  21. Assalammualaikum..sy ingin btnya kpd ustaz..sg seringkali bermimpi jatuh dr tmpat tinggi..awal pmulaan mimpi sy berada d tp pntai dan tiba2 sy berada di atas bkit .. kmudian tnpa sy sdr saya brasa sy jatuh dr langit dan sprti awan awangan...hmpir 3 kali mgalami mimpi yg hmpir srupa.. dan sy kerap kali brasa sakit kpla sjk kblkangan ni.. mohon ustaz perjelaskan..

    BalasPadam
  22. salam,ustaz..saye nk tnye,saye ad berminpi dua ekor ular emas sdg tdur..sy takut mase tu..sy cube lari,ular tu tak kejar tapi saye yng takut.n berape hr lepas tu,sy bermimpi dukung kanak2,dy menangis tapi sy pujuk.ape ye agk2 mksudnye??m

    BalasPadam
  23. Assalamu'alaikumWarohmatullahiWabarakathu..isteri saya ada mengadu yg dia bermimpi ular melingkar di pintu bilik n kemudian menyelinap di bawah bantal bersulam, milik nya.. Kemudian kami berdua masuk ke bilik air dan keluar melalui bilik sebelah milik kakaknya..ular tu tak hitam.yg dia ingat ular tersebut cerah.. Adakah ini petanda isteri saya di sihir atau petanda baik

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum ustaz, saya kerap terkejut ketika hendak tidur,kerap kali diri terjatuh dari banggunan,kaki tersadung,dilanggar orang yang saya xpernah kenal..slain tu belakang badan sebelah kanan saya sering kali kebas,badan saya menjadi panas tiba2,bila maklum kepada mak,beliau ckp munkin tu otot bahagian bahu bergerak..adakah ini juga petanda saya "kurang sihat" ustaz?

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum ustaz, smlm saya mimpi ada lintah melekat di dahi dan kepala saya dah susah utk di buang... dgn pertolongan suami mengunakan minyak hijau baru boleh tanggal. apakah mimpi ini pun sihir untuk menjauhkan kami suami isteri. Dan lagi suami saya selalu mimpi dan bercakap masa tido.. adakah itu pun ganguan ustaz

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum wbt..
    Baru2 nie sy mimpi kucing, sgt byk.. Dlm kereta penuh kucing, dan yg aneh satu ekor tu besar sgt..

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum. Sy nak bertanya apa maksud kalau kita betjumpa ulat yang agak byk dlm rumah seperti ulat sampah yg gemok2 tu.. PadAhal tak masuk akal tempat atau lantai tu bole berulat..tak ada bakul sampah atau apa2 yg kotor di kawasan lantai tersebut. Sblum ni agak lama jugak,di kawasan sama sy pernah tetjumpa byk kepompong ulat yg ber bentuk seperti biji bijan bertaburan.. siling rumah ok, tak nampak apa2 yg pelik..

    BalasPadam
  28. Assalamualaikum..
    Saya nak tanya, saya brmimpi saya digigit oleh byk lintah di lengan kanan dan belakang badan saya. Boleh terangkan apa maksud mimpi tu atau ia sekadar mainan tidur ja..?

    BalasPadam
  29. Assalamualaikum ustaz, sekiranya sya bermimpi suatu tempat seperti perumahan berulang2 dari tahun 2006 sehingga skrg 2014, dan sya juga sering bertemu dgn org2 yg sya tak pernah kenali sebelum ini dan juga kadangkala rahsia org lain akan sya ketahui sndiri dari mimpi apa kah maksudnya? Adakah ia salah satu dari sihir? Perlu ka sya di rawat? Sya rasa pelik.

    BalasPadam
  30. As salam.. sy nk tahu erti mimpi sy.. keluar cecair dr kmaluan dan melihat bahu belakang berlubang seperti ulat telh berumh di dlmnya

    BalasPadam

PELARIS PENYERI, PENDINDING DAN PENGASIH

PELARIS PENYERI, PENDINDING DAN PENGASIH

GADIS INI DIGANGGU OLEH MAKHLUK HALUS

GADIS INI DIGANGGU OLEH MAKHLUK HALUS
GADIS INI DIGANGGU MAKHLUK HALUS

MINYAK BULUH PERINDU ( RM 350.00)

MINYAK BULUH PERINDU ( RM 350.00)
~ KEGUNAAN : SEBAGAI PENGASIH DAN PELARIS. SESUAI UNTUK KEGUNAAN DI RUMAH, KEDAI, PEJABAT DAN LAIN-LAIN.

BOLEH DIDAPATI DI PUSAT PERUBATAN WALINUR SYIFA

BATU-BATU PERMATA,MINYAK BULUH PERINDU,ANAK KERIS DAN LAIN-LAIN LAGI YANG BISA MENJADI PELARIS DIRI,PENYERI DIRI,PENDINDING DIRI DAN PENGASIH.SEKIRANYA BERMINAT HUBUNGI

USTAZ AZMI

H/P 014-2171 141