Wednesday, March 26, 2014

MASALAH RUMAH TANGGA YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:

MASALAH RUMAH TANGGA  YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:


Kehidupan berumah tangga banyak dugaannya. Tidak sefahaman, sikap angkuh pasangan, campur tangan keluarga, penyakit, kewangan dan gagal menjalankan tanggungjawab menjadi antara punca masalah rumah tangga.

Islam menyarankan permasalahan rumah tangga diselesaikan dengan sebaik-baiknya. Jangan mengambil jalan singkat yang boleh menghancurkan kebahagiaan yang dikecapi melalui perkahwinan. Jika ada persengketaan antara suami isteri, perlu diadakan muhasabah untuk mencari punca krisis yang berlaku. Dalam hal ini, keikhlasan suami isteri amat penting. Jangan mudah menyalahkan pasangan sebagai penyebabnya. Sikap membuat kesimpulan sebelum perbincangan hanya akan menambah lagi kekusutan yang berlaku.

Segala kesukaran dan kesulitan dalam menghadapi masalah yang berlaku, Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa juga ada menyediakan pelbagai jenis bantuan serta produk yang sedikit sebanyak membantu pesakit dalam menangani masalah ini. Antaranya, pengambilan Minyak Kasih Sayang yang berharga RM 550.00 sebotol. Minyak ini berfungsi bagi mengeratkan lagi serta memupuk kasih sayang terutamanya antara suami isteri.

Selain itu, penggunaan Minyak Buluh Perindu juga merupakan altenatif dalam menangani masalah rumah tangga ini. Minyak Buluh Perindu ini dijual dengan harga RM 350.00 sebotol. Minyak ini berfungsi sebagai pengasih dan pelaris bagi diri.

Inshaa Allah rumah masalah rumah tangga juga boleh diselesaikan dengan membuat rawatan secara jarak jauh yang disediakan oleh Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa. Sebarang pertanyaan boleh hubungi, 0111-9980010 (Ustaz Nazmi)

"SETIAP MASALAH AKAN ADA JALAN PENYELESAIANNYA" INSHAA ALLAH...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...