Tuesday, November 07, 2017

SELSEMA BABI YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:

SELSEMA BABI  YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:


Terdapat 4 virus influenza jenis 'A' yang utama, yang dikenal pasti di dalam badan babi. Virus-virus tersebut adalah H1N1, H1N2, H3N1, H3N2. Bagaimanapun kebanyakan kejadian jangkitan penyakit  infkuenza virus terbaru dari babi adalah jenis H1N1.

Ia telah terbukti bahawa virus Influenza A (H1N1) ialah penyakit yang boleh merebak dan ia telah merebak dari manusia kepada manusia. Buat masa kini tidak diketahui bagaimana mudah nya virus ini merebak dikalangan manusia.

CARA-CARA SELSEMA BABI MEREBAK  YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:

Cara virus Influenza A (H1N1) merebak adalah sepertimana merebaknya wabak selsema bermusim. Virus selsema berjangkit dari seseorang ke seseorang yang lain adalah melalui batuk atau bersin dari orang yang dijangkiti. Adakalanya seseorang boleh dijangkiti melalui sentuhan kepada sesuatu benda yang mempunyai virus selsema, dan kemudiannya menyentuh mulut atau hidung mereka.
Sihir dan santau juga boleh menjadi penyebab kepada penyakit ini dengan cara bomoh atau dukun menghantar virus ini dengan menggunakan khidmat jin untuk menyakiti mangsa yang dikehendaki oleh mereka

SIMPTOM SELSEMA BABI @ INFLUENZA A (H1N1)  YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM:

  • Demam, batuk, sakit tekak, sakit badan, pening kepala, sejuk dan kelesuan, cirit-birit dan muntah
  • Mempunyai masalah pernafasan atau nafas menjadi laju
  • Warna kulit kebiruan dan berat badan berkurang
  • Sukar tidur malam, sering bermimpi berada di tempat tinggi dan didampingi haiwan berbisa, terkejut dari tidur, panas pada bahagian dada, belakang badan dan bawah punggung
In Sya Allah semua masalah ini boleh diselesaikan. Kunjungilah Pusat Rawatan Islam Walinursyifa. Bagi pesakit yang tidak dapat hadir, rawatan jarak jauh turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi) 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...