Tuesday, July 03, 2018

DIBENCI ORANG

MASALAH DIBENCI ORANG RAMAI


Semua orang mahu dirinya disayangi dan disukai orang ramai lebih-lebih lagi diberi layanan yang baik. Kerana sememangnya fitrah manusia mahukan yang terbaik untuk dirinya dalam kehidupan seharian. Namun siapalah kita untuk disukai semua orang. Pastinya ada yang membenci. Samaada dibenci bersebab atau tidak bersebab. Kerana manusia yang paling mulia iaitu Nabi Muhammad (S.A.W) pun dibenci bahkan dicaci dengan pelbagai cacian. Maka tidak hairan jika diri dibenci oleh seseorang. Kami ada beberapa tips atau petua untuk menghadapi dengan orang yang membenci kita.

Antaranya :
  • Berjumpa dengan orang yang membenci kita secara tidak langsung. Sikap berjauhan daripada mereka adalah cara yang salah dan tidak akan menyelesaikan masalah bahkan menambah. 
  • Berbincang dengan mereka. Mungkin ada perkara yang tidak kena berpunca daripada diri kita sendiri atau sebaliknya yang menyebabkan kita dibenci beliau. 
  • Minta maaf jika kita memang salah. Mungkin seseorang membenci kerana kita berbuat salah atau tersalah cakap terhadap beliau. Cari dan tahu apa kesalahan kita dan minta maaf secara baik.
  • Sambung silaturrahim. Cara menghadapi orang yang membenci kita yang sangat positif adalah dengan berusaha menyambung silaturrahim dengan dia. Tetap berhubungan, berkawan dan berinteraksi secara normal.
Jika anda mengalami masalah dibenci orang boleh datang ke pusat rawatan kami di Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa dengan segera. Berkemungkinan masalah anda adalah berpunca daripada perbuatan ilmu sihir atau buatan orang. Kami sediakan rawatan scan untuk mengetahui punca masalah dan khidmat nasihat.

Selain itu, kami di Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa merawat semua jenis masalah batin yang anda hadapi seperti santau, sihir, saka, dan histeria. Juga membantu dan menyediakan khidmat kaunseling untuk anda yang menghadapi masalah penyakit kronik seperti barah, jantung, hati, batu karang dan lain-lain lagi.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi : 011-19980010 (Ustaz Nazmi)






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...