Thursday, August 16, 2018

KUKU HARIMAU MALAYA

KUKU HARIMAU MALAYA
DILARANG COPY PAGE INI
KHDM 0001
Harimau atau juga disebut sebagai macan adalah binatang yang paling ditakuti dan juga digeruni oleh binatang lain mahupun manusia. Penampilannya yang gagah dan garang dengan kekuatan fizikal yang cukup besar membuatkan binatang-binatang lain takut untuk mendekatinya.

Menurut seseorang yang pakar tentang barangan mistik ini mengatakan jika ada aura magis pada seluruh tubuh harimau atau macan ianya terletak di bahagian kulit,kuku dan taring. Malangnya kuku/cakar ini sukar didapati oleh kerana ramai pemburu dan peminat hidupan liar yang memburu binatang ini secara haram.
walinur syifa
011-19980010
Kekuatan yang terdapat pada bahagian kuku/cakar harimau memiliki aura panas yang dapat mempengaruhi pemiliknya bertukar menjadi emosional dan mudah marah. Jika harimau itu dibunuh secara sengaja, maka khasiat dan kelebihan yang ada pada harimau tersebut akan hilang. Taring ini juga boleh dijadikan sebagai medium perubatan yang tinggi kerana khasiat yang ada padanya. 

KUKU HARIMAU MALAYA INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI KUKU HARIMAU MALAYA YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA  . ANTARA KHASIATNYA IALAH :-
 walinur syifa
011-19980010
  • Penunduk bagi pihak lawan, kawan, pasangan mahupun musuh
  • Menjadikan si pemakai lebih dihormati dan disegani oleh orang sekeliling
  • Meningkatkan kekuatan dan karisma dalam diri si pemakai
  • Membantu memurahkan dan melancarkan rezeki bagi sesiapa yang memakainya
  • Pendinding daripada gangguan binatang buas
  • Pendinding daripada segala jenis gangguan makhluk halus termasuk santau, sihir dan juga saka
walinur syifa
011-19980010
Kuku Harimau Malaya ini sangat sesuai untuk dijadikan sebagai koleksi kesayangan bagi pemilik, dijadikan perhiasan seperti cincin, gelang, kalung dan juga disimpan di dalam rumah, kedai dan lain-lain.

Mahar tidak boleh dinyatakan secara khusus kerana dikhuatiri akan menjejaskan kualiti dan khasiat khazanah mistik. Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami.

PEMBELIAN SECARA ONLINE

BERMINAT WHATSAPP 011-19980010 ( USTAZ NAZMI )
       
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

[BARANG TERHAD]


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...