Monday, November 06, 2017

ARTIS DISANTAU

ARTIS DISANTAU

Image result for awie disantau

Harian Metro 19 Januari 2012,
Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman, 43, berkata serangan penyakit misteri itu dihidapi sejak beberapa tahun lalu, sebelum ia bertambah serius kebelakangan ini apabila dia turut diserang batuk dan bengkak kaki.
Menurutnya, kejadian terbaru berlaku ketika dia menjayakan persembahan pentas bersama Ella di Istana Budaya, Kuala Lumpur, minggu lalu apabila tiba-tiba beberapa bulu ayam terkeluar daripada mulutnya.
Usaha saya menjalani perubatan moden tidak memberi jawapan yang memuaskan, lalu atas saranan beberapa rakan, saya mencuba beberapa kaedah perubatan tradisional. "Ketika menjalani rawatan bersama seorang pengamal perubatan Tradisional di Tapah, Perak, baru-baru ini, saya tergamam apabila beberapa jarum halus dan bulu ayam keluar daripada tubuh saya.
"Saya dimaklumkan ia angkara 'buatan orang' yang tidak puas hati dengan saya. Sebelum ini saya tidak percaya sangat perkara mistik, namun saya yakin kewujudan syaitan," katanya ketika ditemui di sini, semalam.
TANDA-TANDA GANGGUAN SANTAU DAN SIHIR :
  • Tidur dalam keadaan resah, cemas dan sering terjaga
  • Mengalami mimpi buruk dan menakutkan
  • Bermimpi melihat binatang berbisa seperti ular, kala jengking dan lain-lain
  • Sering ketawa dan menangis semasa tidur
  • Bermimpi berada atau jatuh di tempat yang tinggi
  • Terasa panas-panas pada badan terutama pada bahagian belakang
  • Fikiran selalu kacau, terasa gelap dalam perut, badan terasa lesu dan malas
  • Suka marah-marah tanpa suatu sebab yang munasabah
  • Selalu sakit kepala dan hilang fokus pada pekerjaan dan percakapan
  • Sakit di bahagian tulang kipas dan bawah punggung

PEDOMAN DAN RENUNGAN
- Kebanyakan orang yang terkena gangguan makhluk halus samada dalam bentuk sihir, santau, lebih-lebih lagi saka akan keberatan untuk melakukan rawatan, keadaan ini terjadi semata-mata kerana tipu daya dan fitnah syaitan. Sebahagiannya pula tidak mempercayainya.
Sukacita disarankan agar anda kuatkan semangat dan keimanan seterusnya melawan keadaan ini daripada membelenggu diri anda. Penyakit sebegini bakal menyusahkan diri sendiri dan menghancurkan kerukunan rumahtangga dan keluarga tercinta.
Dapatkanlah rawatan dengan segera. In Syaa Allah kami sedia membantu anda. Rawatan Jarak Jauh untuk pesakit yang tidak dapat datang ke klinik kami turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 0111-9980010 (Ustaz Nazmi)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...