Tuesday, October 31, 2017

PENYAKIT TIBI YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM DAN SAKA

PENYAKIT TIBI YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM DAN SAKA

Image result for penyakit tibi

Tibi merupakan sejenis penyakit berjangkit berbahaya yang boleh membawa maut sekiranya tidak mendapat rawatan yang sempurna. Penyakit tibi ini disebabkan oleh kuman Tibi (Tubercle Bacili) yang biasanya menjangkiti paru-paru. ia juga boleh menyerang bahagian-bahagian anggota badan yang lain seperti selaput otak, tulang, kelenjar, buah pinggang dan kulit. Antara faktor lain, kuman tibi juga boleh disebarkan melalui jin yang dihantar oleh bomoh atau dukun menggunakan ilmu santau dan sihir.

TANDA & GEJALA PENYAKIT TIBI YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM DAN SAKA
  • Batuk berterusan lebih dari 2 minggu
  • Kahak yang mengandungi darah
  • Demam dan berpeluh biasanya pada sebelah petang dan malam
  • Susut berat badan dan hilang selera makan
  • Sakit dada apabila batuk atau semasa menarik nafas panjang
  • Mudah letih, sukar untuk tidur, terkejut dan bermimpi yang bukan-bukan semasa tidur, sakit dan panas pada bahagian dada dan kadang-kadang rasa seperti ditindih

Semua masalah ini boleh diselesaikan jika mendapat rawatan mengikut kaedah yang betul. In Sya Allah sembuh dengan izin-Nya. Kunjungilah Pusat Rawatan Walinur Syifa untuk mendapatkan rawatan yang berpunca daripada santau dan sihir. Kami sedia membantu dan akan memberikan khidmat nasihat dan penerangan dengan jelas. Kami juga akan memberikan doa-doa dan zikir-zikir tertentu yang sesuai untuk mencegah masalah penyakit tibi ini. Kami turut menyediakan Rawatan Jarak Jauh untuk pesakit yang tidak dapat datang ke klinik kami. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah.Untuk keterangan lebih lanjut, bolehlah menghubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi) 



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home