Friday, October 19, 2018

BATU AKIK MENGAJI

BATU AKIK MENGAJI 

DILARANG COPY PAGE INI ❗
KHDM 0001

Batu mustika ini merupakan batu yang mistik, alami, hebat dan warnanya amat unik sekali. Ia amat susah untuk didapati, hanya orang tertentu sahaja yang dapat menjumpainya. Asal-usul batu mustika ini didapati dari kawasan berbukit-bukau yang berdekatan air sungai. Sesiapa yang dapat memilikinya amat bertuah disamping mendapat energi juga aura semulajadi dari batu mustika ini.
WALINUR SYIFA
011-19980010
BATU AKIK MENGAJI INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI BATU AKIK MENGAJI YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA . ANTARA KHASIATNYA IALAH :- 

  • Menjadi pelaris untuk diri, jodoh, perniagaan, kedai, pejabat, rumah, kebun dan seumpamanya. Ianya juga boleh digunakan sebagai pemanis mulut dan untuk awet muda. Batu akik ini bersifat sejuk iaitu memberi ketenangan, kesabaran, kekuatan pengasihan, suka, kasih sayang, yakin, tidak gemuruh malah dicintai dan dikasihi oleh semua orang.
WALINUR SYIFA
011-19980010
  • Sebagai penawar bagi segala penyakit, binatang buas, bahan racun, sihir, santau, saka dan lain-lain.
  • Juga dijadikan pendinding daripada gangguan-gangguan makhluk halus seperti jin, syaitan dan iblis.
  • Menerangkan hati seseorang iaitu sesiapa yang memakainya dengan ikhlas akan diterangkan hati dalam semua urusan dan rutin seharian.
  • Melembutkan hati orang
  • Memudahkan pengajian dan pemahaman dalam mengaji, lama kelamaan menjadi pandai bergan
Batu Akik Mengaji merupakan koleksi barangan mistik yang amat terhad dan sangat sukar untuk didapati dan cincin ini hanya ada satu dalam koleksi simpanan kami untuk dimaharkan.

Mahar cincin ini RM 350.00. Sesuai untuk dipakai oleh lelaki dan juga wanita.


Cincin ini bersaiz 13' ( saiz boleh diubah mengikut kehendak pelanggan dan diikat dengan ikatan Perak ). Koleksi Terhad.


PEMBELIAN SECARA ONLINE

BERMINAT WHATSAPP  011-19980010 ( USTAZ NAZMI )

        
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SHA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...