Saturday, October 13, 2018

BATU BUKIT NURI

BATU BUKIT NURI

DILARANG COPY PAGE INI 

Batu Bukit Nuri sememangnya terkenal di sekitar Pantai Timur dan Barat Thailand. Ianya digunakan oleh golongan pejuang Islam yang menentang puak pemberontak yang ekstremis dengan agama Budha di Wilayah Islam Thailand suatu masa dahulu. Batu Bukit Nuri ini digunakan sebagai medium kekebalan bagi mereka dahulu.
WALINUR SYIFA
011-19980010
Diceritakan oleh salah seorang pejuang di kalangan mereka, Batu ini diturunkan Allah melalui mimpi seorang Wali Allah di Selatan Thailand suatu masa dahulu akibat perit melihat mengalirnya air mata dan darah orang Islam yang diseksa di Selatan Thailand. Dengan keberkatan solat hajat yang dikerjakan oleh beliau, Allah menurunkan sejenis batu yang memiliki medium kekebalan ini di sekitar bukit nuri.

Batu ini dikira bertuah kerana padanya ada tumpahnya darah dan air mata kanak-kanak dan wanita yang diseksa serta dirogol. Di atasnya juga memiliki maruah orang Islam yang dihinjak oleh ekstrimis Budha suatu ketika dahulu. Dan yang paling membuatkan ia bernilai, ianya merupakan satu batu yang diturunkan melalui mimpi seorang wali Allah sebagai alat penyelamat orang Islam di Thailand dahulu.
WALINUR SYIFA
011-19980010
BATU BUKIT NURI INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI BATU BUKIT NURI  YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA  . ANTARA KHASIATNYA IALAH :- 
  • Menolak unsur negatif serta kebal darurat
  • Bertindak sebagai penghalau makhluk halus
  • Pendinding dari santau dan sihir
WALINUR SYIFA
011-19980010
  • Menguatkan semangat diri di saat kecemasan dan ketakutan atau di dalam keadaan tertentu
  • Kebal darurat
  • Penunduk lawan, kawan, pasangan, binatang dan musuh
  • Melemahkan niat jahat seseorang terhadap kita yang boleh membinasakan kita
  • Menghalang diri dari mengalami kemalangan yang teruk dan kecelakaan berat
Item ini merupakan satu barangan istimewa yang kami miliki dan bersedia untuk dilepaskan dengan sedikit mahar. Sesuai untuk dijadikan sebagai satu aset bagi perhiasan rumah, dicanai untuk dijadikan batu permata, disimpan sebagai satu koleksi dan lain-lain kegunaan.
WALINUR SYIFA
011-19980010
Mahar tidak boleh dinyatakan secara khusus kerana dikhuatiri akan menjejaskan kualiti dan khasiat khazanah mistik. Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami.

Namun harus diingat, pernah satu ketika dahulu Batu Bukit Nuri ini dilarang oleh rakyat Pattani untuk dijual dengan nilai yang rendah kerana padanya memiliki keberkatan yang besar menandakan keagungan Allah terhadap hambanya. Ianya tidak ternilai dengan matawang.

PEMBELIAN SECARA ONLINE

BERMINAT WHATSAPP 011-19980010 ( USTAZ NAZMI )
        
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

[BARANG TERHAD]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...