Sunday, February 17, 2019

GUA TEMPAT PENGHUNI KAUM JIN

GUA TEMPAT PENGHUNI KAUM JIN



Gua adalah terowong yang berbentuk bukit atau gunung disebabkan oleh air dan permukaanya . Selain itu terdapat banyak lorong-lorong yang berbentuk dan boleh dimasuki oleh manusia .Tetapi di dalamnya juga dikatakan menjadi tempat penghuni kaum jin  kerana suasana gua yang sunyi dan gelap. Jin sangat suka pada tempat yang sunyi dan gelap . Jin akan beranak pinak disitu sehinggakan ada yang menjadikan gua sebagai tempat pemujaan yang dapat memesongkan akidah mereka  . 


SEBAB SEBAB GUA DIPENGHUNI OLEH JIN 
  • Tempat yang sunyi dan gelap 
  • Jin suka pada lubang gua 
  • Jauh daripada manusia 
  • Tempat pemujaan 

 TANDA-TANDA ORANG YANG DIGANGGU JIN-JIN GUA
  • Masuk kedalam gua tidak memberi salam
  • Mulut celupar
  • Membuang sampah di dalam gua
  • Membuang air besar/kecil di dalam gua tanpa meminta izin
  • Megambil sesuatu barang dalam gua tanpa kebenaran penghuni gua
  • Orang yang suka bercakap besar
  • Membuat pemujaan tanpa kebenaran penghuni gua
  • Bergaduh sesama sendiri
  • Bernyayi /berbuat bising
  • Memasang muzik dan lain-lain

Bagi sesiapa yang diganggu penghuni gua (JIN) tetapi belum ada jalan penyelesaian bolehlah berkunjung ke Pusat Rawatan Islam Walinursyifa. Bagi pesakit yang tidak dapat hadir, rawatan jarak jauh turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 0111-9980010 (Ustaz Nazmi) 









No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...