Sunday, February 03, 2019

SANTAU /SIHIR /SANTET PELESIT MATIMANG

SANTAU /SIHIR /SANTET  PELESIT MATIMANG 





Santau /sihir   matimang adalah santau yang paling ganas  dan membuat mangsa nya menjadi gila serta mengalami gangguan jiwa seketika . santau matimang  merupakan  santau serangan  jarak jauh ,biasanya menggunakan  barang mati {tidak bernyawa} seperti kain, jerami(batang padi) {dibentuk patung} jarum, silet, beling (pecahan kaca), batu, sapu lidi, lilin, benang, kembang , kemenyan . Serangan santau  ini dapat dirasai oleh  tubuh  mangsa  yang normal tanpa gejala yang terlalu terlihat oleh mata. Rasa sakit yang ditimbulkan oleh serangan sanatu  ini umumnya hanya bahagian  tertentu saja  dan saat direspon  pun tidak ada apa-apa, hasil dari serangan  pun nyaris tidak meninggalkan tanda yang terlalu menonjol.


TANDA-TANDA TERKENA SANTAU /SIHIR/SANTET PELESIT MATIMANG
  •  Rasa yang diderita datang pada jam tertentu atau  hanya pada waktu-waktu tertentu saja
  •  Penderita merasakan sakit yang ngeri  sekali seperti ada benda menusuk didalam anggota badan pada bahagian organ-organ  tertentu.
  •  Tidak berfungsinya salah satu otot maupun urat karena terasa kaku seperti diikat kuat.sehingga tidak mampu menggerakan atau merasakan lumpuh 
  •  Merasakan bahagian-bahgian  tertentu pada anggota tubuh terasa panas seperti terbakar api
  •  Perut terasa mual dan mules seperti keracunan yg parah

Oleh yang demikian, perkara sebegini tidak boleh diambil remeh dan perlu diambil tindakan yang serius untuk mengatasi masalah ini daripada berlarutan dan seterusnya akan memberi kesan buruk terhadap kehidupan kita dan pasangan.


Jika anda mendapati mengalami masalah sihir atau santau atau santet kuyang ini, Sila dapatkan rawatan dengan segera. Anda disarankan untuk berkunjung ke Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa. In Shaa Allah kami Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa sedia membantu anda. Rawatan Jarak Jauh untuk pesakit yang tidak hadir ke pusat rawatan turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi pesakit dan juga tahap masalah pesakit. Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-19980010 ( Ustaz Nazmi ).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...