Thursday, July 26, 2018

BATU KRISTAL BUKIT

BATU KRISTAL BUKIT


DILARANG COPY PAGE INI ❗
Batu Kristal Bukit ini merupakan jenis batu kristal yang mempunyai kandungan mineral yang sudah berusia bertahun-tahun lamanya. Keindahan dan keunikan batu kristal ini  menyebabkan ia sukar untuk diperolehi kerana batu ini terletak di atas bukit. Keistimewaannya yang tersendiri membuatkan batu kristal bukit ini menjadi perhatian orang ramai.

Kristal yang dalam bahasa Inggeris adalah "Crystal" berasal dari bahasa Yunani "Krustallos". Orang Yunani kuno percaya bahawa batu alam Kristal adalah yang dibuat oleh para Dewa. Apapun yang dibuat oleh tangan Dewa pasti punya daya kekuatan. Bangsa Mesir kuno, Yunani dan Romawi, misalnya, memakai batu alam kristal untuk kesihatan dan perlindungan.
WALINUR SYIFA
011-19980010
BATU KRISTAL BUKIT INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI BATU KRISTAL BUKIT YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA . ANTARA KHASIATNYA IALAH :- 
  • Pendinding daripada gangguan makhluk halus/jin serta serangan saka, sihir dan santau.
  • Dapat menyejukkan suasana jika diletakkan didalam rumah dan menghalau segala jin yang beraura panas.
  • Membantu meransang tubuh untuk menjadi lebih bertenaga dan menyalurkan aura positif kepada si pemilik.
WALINUR SYIFA
011-19980010
  • Meningkatkan kebangkitan diri untuk lebih berani serta membantu memenuhi segala aura yang diperlukan dalam tubuh badan.
  • Berupaya memberi kebahagiaan dan ketenangan kepada si pemilik.
  • Memberi keberuntungan atau dimurahkan rezeki tidak kira melalui perniagaan dan memudahkan urusan seharian.
  • Dapat mengeratkan lagi hubungan kasih sayang antara suami isteri, ahli keluarga, sahabat dan orang sekeliling.
Batu kristal bukit ini sangat sesuai untuk dijadikan sebagai koleksi diri bagi pemilik, dan juga boleh dicanai untuk dijadikan perhiasan seperti cincin, gelang, kalung dan juga tasbih.

Mahar tidak boleh dinyatakan secara khusus kerana dikhuatiri akan menjejaskan kualiti dan khasiat khazanah mistik. Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami.

PEMBELIAN SECARA ONLINE

BERMINAT WHATSAPP 011-19980010 ( USTAZ NAZMI )

        
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

[BARANG TERHAD]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...