Saturday, August 04, 2018

TARING HARIMAU MALAYA ASLI

TARING HARIMAU MALAYA
DILARANG COPY PAGE INI

Harimau atau juga disebut sebagai macan adalah binatang yang paling ditakuti dan juga digeruni oleh binatang lain mahupun manusia. Penampilannya yang gagah dan garang dengan kekuatan fizikal yang cukup besar membuatkan binatang-binatang lain takut untuk mendekatinya.

Menurut seseorang yang pakar tentang barangan mistik ini mengatakan jika ada aura magis pada seluruh tubuh harimau atau macan ianya terletak di bahagian kulit,kuku dan taring tetapi yang paling istimewa dan banyak khasiat adalah pada taringnya. Malangnya taring ini sukar didapati oleh kerana ramai pemburu dan peminat hidupan liar yang memburu binatang ini secara haram.
walinur syifa
011-19980010
Jika harimau itu dibunuh secara sengaja, maka khasiat dan kelebihan yang ada pada harimau tersebut akan hilang. Taring ini juga boleh dijadikan sebagai medium perubatan yang tinggi kerana khasiat yang ada padanya.

KHDM 0001

TARING HARIMAU MALAYA ASLI INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI  TARING HARIMAU MALAYA ASLI YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA  . ANTARA KHASIATNYA IALAH :- 
walinur syifa
011-19980010
  • Penggerun dan penunduk bagi pihak lawan, pasangan bahkan musuh sekalipun
  • Disegani dan dihormati oleh orang sekeliling si pemakai
  • Jika dibawa bersama ketika masuk ke hutan, In Shaa Allah boleh menjadi pendinding daripada gangguan binatang buas dan berbisa
  • Pendinding diri dan keluarga daripada segala jenis gangguan makhluk halus termasuk sihir, santau dan juga saka
  • Boleh meningkatkan kekuatan semangat dan kewibawaan diri kepada si pemakai
  • Jika berlaku sesuatu kecemasan atau darurat maka dengan sendirinya akan menjadi berani
walinur syifa
011-19980010
Segala keistimewaan dan khasiat yang ada pada taring ini datangnya dari Allah Taala dan sama-samalah kita meminta dan bergantung sepenuhnya kepadaNya.

Taring harimau Malaya ini sangat sesuai untuk dijadikan sebagai koleksi kesayangan bagi pemilik atau dijadikan perhiasan seperti cincin, gelang dan juga kalung.

Mahar tidak boleh dinyatakan secara khusus kerana dikhuatiri akan menjejaskan kualiti dan khasiat khazanah mistik. Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami.

PEMBELIAN SECARA ONLINE

HUBUNGI: 011-19980010 ( USTAZ NAZMI )
       
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

[BARANG TERHAD]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...