Friday, August 10, 2018

TERAS KAYU NONA

TERAS KAYU NONA




DILARANG COPY PAGE INI

Teras Kayu Nona mempunyai pelbagai fadhilat dan kelebihan yang telah dikurniakan Allah SWT untuk dimanfaatkan oleh sekalian manusia. Teras Kayu Nona atau nama saintifiknya "Monavie Hardwood" merupakan bahagian pokok yang paling istimewa. Ini kerana bukan semua pokok nona memiliki teras. Tambahan lagi, bahagian teras kayu nona merupakan bahagian yang paling sukar untuk ditemui.
walinur syifa
011-19980010
Menurut kajian yang telah dibuat oleh pakar ubat-ubatan herba mendapati bahawa setiap bahagian pokok nona ada khasiat ubatan. Daun, ranting, kulit, buah, akar dan lain-lain bahagian pokok tersebut ada khasiat ubatan yang tersendiri.

TERAS KAYU NONA INI SEMEMANGNYA DIKETAHUI MEMPUNYAI KHASIAT ALAMI YANG SEMULAJADI .TETAPI  TERAS KAYU NONA YANG BERADA DALAM SIMPANAN KAMI BERLAINAN DARIPADA YANG LAIN KERANA TELAH DI ISI DENGAN BACAAN  AYAT-AYAT AL-QURAN DAN ZIKIR-ZIKIR SERTA DOA-DOA TERTENTU UNTUK MENAMBAH KEKUATAN ENERGINYA  . ANTARA KHASIATNYA IALAH :- 
walinur syifa
011-19980010
  • Pendinding diri daripada segala jenis gangguan makhluk halus termasuk sihir, santau dan juga saka.
  • Dapat membantu menyelesaikan masalah penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, jantung, masalah sengal-sengal tulang, gigi dan lain-lain.
  • Membantu melancarkan dan mengatasi masalah yang berkaitan pencernaan seperti memulas perut, susah untuk membuang air besar, dan senggugut.
  • Dengan izin Allah, mampu mengubati dan mencegah penyakit asma.
  • Membantu menurunkan kadar kolesterol dan mengawal peredaran darah dalam tubuh badan.
  • Boleh dijadikan sebagai penawar untuk menyembuhkan masalah bisul dan ulser.
  • Berupaya untuk menghentikan masalah cirit-birit, masalah mual-mual, batuk dan selesema yang berlaku pada kanak-kanak mahupun orang dewasa.
  • Boleh digunakan untuk melebatkan rambut dan boleh digunakan untuk menghilangkan kutu di bahagian kepala.
  • Dapat dijadikan sebagai penawar untuk merawat pedih luka akibat melecur kerana ia adalah penyejuk yang berkesan.
Segala keistimewaan dan khasiat yang ada pada teras kayu nona ini datangnya dari Allah Taala dan sama-samalah kita meminta dan bergantung sepenuhnya kepadaNya.
walinur syifa
011-19980010

Teras Kayu Nona ini sangat sesuai untuk dijadikan sebagai koleksi kesayangan bagi pemilik atau dijadikan perhiasan seperti cincin, gelang dan juga kalung.

Mahar tidak boleh dinyatakan secara khusus kerana dikhuatiri akan menjejaskan kualiti dan khasiat khazanah mistik. Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami.

Mahar bagi seketul Teras kayu nona : RM 150.00 (Termasuk kos pos) 
Seketul Teras kayu nona ini jika dicanai sekurangnya dapat anggaran 10 hingga 12 biji permata cincin.

PEMBELIAN SECARA ONLINE

BERMINAT WHATSAPP 011-19980010 ( USTAZ NAZMI )
       
TIDAK DIJAMPI DENGAN AYAT-AYAT YANG MELANGGAR HUKUM SYARAK DAN TIDAK DIASAP DENGAN KEMENYAN. HANYA AYAT-AYAT AL-QURAN SAHAJA. IN SYA ALLAH

IA TIDAK MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR YANG SYIRIK.

[BARANG TERHAD]


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...