Thursday, December 07, 2017

GANGGUAN MAKHLUK HALUS PADA BAYI DAN WANITA MENGANDUNG

GANGGUAN MAKHLUK HALUS PADA BAYI DAN WANITA HAMIL

Image result for GANGGUAN MAKHLUK HALUS PADA BAYI

Jin dan syaitan memang suka mengganggu bayi atau anak serta ibu yang sedang hamil kerana mereka tidak suka akan kelahiran khalifah baru ke dunia. Secara amnya, ada sejenis jin yang disebut sebagai 'Ummu Sibyan'.

Tugas mereka dalah untuk mengganggu bayi yang baru dilahirkan dan kanak-kanak (biasanya kurang dari 2 tahun) serta wanita yang mengandung.

Jin Ummu Sibyan juga boleh mengikat rahim wanita serta mencuba untuk membunuh bayi yang masih dalam kandungan seperti yang diceritakan dalam kisah "Jin Ummu Shibyan Dengan Nabi Sulaiman", mereka berkata yang ia dapat masuk ke dalam rahim wanita dan mengikat rahimnya serta menyumbat dengan tujuan agar kaum itu tidak mengandung.

TANDA-TANDA BAYI TERKENA GANGGUAN JIN :
  • Mata bayi akan melilau melihat sekeliling ke kiri dan ke kanan
  • Menangis dalam keadaan takut, seolah-olah dalam kesakitan yang teramat, meraung-raung tetapi tiada air mata
  • Tidur dalam keadaan yang terkejut-kejut, mengigau sambil mengatip gigi berulang kali, tidur di selang seli dengan tangisan
  • Demam panas yang berulang-ulang pada masa tertentu terutama selepas asar hingga ke waktu subuh
TANDA-TANDA WANITA MENGANDUNG YANG TERKENA GANGGUAN JIN :
  • Sesak dada terutama selepas waktu asar yang berlarutan hingga ke waktu malam
  • Kusut fikiran
  • Sakit di bahagian tulang-tulang belakang
  • Gangguan pada tidur seperti mimpi yang menakutkan dan sering terkejut dari tidur
Namun, semua masalah ini boleh diselesaikan sekiranya diusahakan dengan cara dan ikhtiar yang betul. Kunjungilah Pusat Rawatan Islam Walinursyifa. Bagi pesakit yang tidak dapat hadir, rawatan jarak jauh turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Kami juga ada menyediakan khidmat nasihat dan kaunseling untuk para ibu yang sedang hamil. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi) 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...