Monday, December 04, 2017

SAKA HANTU RAYA

SAKA HANTU RAYA

Image result for saka harimau

Saka Hantu Raya ini merupakan saka yang amat terkenal dalam masyarakat Melayu. Tanpa disedari, masyarakat Melayu dahulu kala sering menggunakan pendamping untuk tugasan harian mereka tanpa mengetahui akan besarnya dosa kesyirikan atas perbuatannya itu.

Ini kerana, perkara yang paling disukai oleh syaitan ialah apabila ada manusia yang menyeru golongan mereka (jin dan syaitan) untuk dijadikan pendamping. Bukan sekadar itu, golongan jin dan syaitan ini dijadikan tempat bagi sebahagian manusia untuk meminta pertolongan. Telah menjadi satu sumpah bagi mereka untuk menyesatkan umat manusia sehingga ke hari khiamat.

Hantu Raya ini dipilih kerana ketangkasan dan kegagahan lalu diambil sebagai penjaga diri, keluarga, kebun dan sebagainya. Namun, masa terus berlalu dan pendamping tersebut telah diwariskan dari generasi ke generasi maka terjadilah saka.

Apabila anak-anak yang merawisi saka ini tidak mengetahui syarat dan pantang larang ketika perjanjian dimeterai menyebabkan mereka tidak menunaikan perjanjian itu seperti tidak menyediakan makanan kepada jin menyebabkan makhluk itu akan mengganggu dan menyakiti mereka kerana marah.

Sukacita disarankan agar anda kuatkan semangat dan keimanan seterusnya melawan keadaan ini daripada membelenggu diri anda. Masalah sebegini bakal menyusahkan diri sendiri dan menghancurkan kerukunan rumahtangga dan keluarga tercinta.

Dapatkanlah rawatan dengan segera. In Syaa Allah kami sedia membantu anda. Rawatan Jarak Jauh untuk pesakit yang tidak dapat datang ke klinik kami turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi)



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...