Thursday, December 21, 2017

KURSUS MENANGKAP MAKHLUK HALUS (JIN)

KURSUS MENANGKAP MAKHLUK HALUS


Kursus ini terbuka kepada mereka yang berminat untuk mendalami teknik rawatan spiritual dengan menggunakan teknologi Al-Quran dan zikir.

Kursus penangkapan makhluk halus ini merupakan satu ilmu yang sangat konflik dan mencabar. Oleh itu, peserta kursus akan ditapis dahulu bagi menentukan sama ada layak atau tidak untuk menduduki kursus ini.

Hal ini kerana penangkapan makhluk halus tidak boleh dibuat dan diajar kepada orang yang sebarangan kerana makhluk jin ini juga mempunyai kehidupan yang hampir sama dengan manusia. Kita hanya dibenarkan untuk menangkap jin yang membuat kacau dan mengganggu kehidupan serta kesejahteraan umat manusia sahaja.

Peserta kursus ini perlu untuk hadir ke Pusat Rawatan kami sekurangnya 2 jam sehari bagi mempelajari ilmu ini secara efektif.

Kursus ini memerlukan mahar sebanyak RM 3,000.00

ANTARA PENGISIAN DAN ILMU LAIN YANG BOLEH DITAMBAH UNTUK DIPELAJARI SEJURUS DENGAN KURSUS INI IALAH :
  • Teknik pemagaran diri dan tempat tinggal
  • Kaedah mandian
  • Kaedah rawatan gangguan jin dan sihir
  • Kaedah rawatan saka
  • Kaedah rawatan santau
  • Kaedah membuang susuk
  • Kaedah membuat air penawar
  • Kaedah rawatan jarak jauh dan beberapa lagi kaedah rawatan yang lain
Bagi yang berminat untuk menambah ilmu serta kaedah-kaedah yang disenaraikan diatas, haruslah beserta mahar sebanyak RM 2,000.00

Kursus ini perlulah dipelajari secara bersemuka dan boleh diadakan bila-bila masa dan akan dipelajari secara berperingkat mengikut keadaan semasa.

Bagi yang berminat bolehlah hubungi kami untuk membuat temujanji terlebih dahulu.


Untuk keterangan lanjut, hubungi 0111-9980010 (Ustaz Nazmi) atau boleh terus datang ke pusat rawatan kami yang beralamat seperti di bawah :

Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa,
Lot 2547/A, Kg. Kubang Pa'Amin,
Kasar, 17000 Pasir Mas,
Kelantan.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...