Thursday, December 21, 2017

SCAN PENYAKIT/MASALAH DARI JAUH

SCAN PENYAKIT/MASALAH DARI JAUH

Image result for SCAN PENYAKIT


Penyakit merupakan suatu keadaan yang abnormal dari tubuh atau fikiran yang menyebabkan ketidak selesaan, kehilangan fungsi atau kesukaran terhadap orang yang dipengaruhinya. Hal ini bererti bahawa orang yang terkena penyakit akan dikenalpasti apabila adanya suatu keadaan yang tidak normal dan gangguan pada tubuh mahupun fikiran seseorang yang menyebabkan rasa yang tidak selesa boleh disebut sebagai satu penyakit.

Kami di Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa sedia untuk membantu anda untuk mengenal pasti jenis penyakit, punca, tahap dan situasi penyakit yang anda miliki. Kami juga sedia merawat segala jenis penyakit yang berpunca dari gangguan santau dan sihir mahupun saka. Di samping membantu bagi menyelesaikan masalah penyakit jasmani anda. Kos bagi rawatan bergantung kepada jenis, tahap, punca dan situasi pesakit dan penyakit.

Bagi pesakit yang memerlukan perkhidmatan scan atau mengesan penyakit ini, RM 50.00 akan dikenakan kepada pesakit yang hadir ke Pusat Rawatan kami dan manakala RM 70.00 bagi perkhidmatan scan secara jarak jauh.
.

Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi) atau boleh terus berkunjung ke pusat rawatan kami yang beralamat seperti dibawah :

Pusat Rawatan Islam Walinur Syifa,
Lot 2547/A, Kg. Kubang Pa'Amin,
Kasar, 17000 Pasir Mas,
Kelantan.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...