Friday, December 22, 2017

KLEIN-LEVIN SYNDROME YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM DAN SAKA

KLEIN-LEVIN SYNDROME YANG BERPUNCA DARIPADA SANTAU / SIHIR / TELUH / TENUN / BLACKMAGIC / ILMU HITAM DAN SAKA

Image result for kleine levin syndrome

Klein-Levin Syndrome (KLS) merupakan satu gangguan neurologi yang jarang berlaku dan pelik disebabkan tempoh tidur yang berlebihan. Pesakit yang terkena KLS ini boleh tidur selama berjam-jam, berhari-hari, berminggu-minggu bahkan berbulan-bulan bergantung kepada berapa lama penyakit ini muncul dan menyerang penghidapnya.

Pesakit akan tidur berpanjangan dan hanya akan bangun untuk makan dan ke bilik air atau tandas sahaja. Pesakit boleh dikejutkan oleh orang lain namun mereka akan mengeluh berasa penat dan letih.

CIRI-CIRI BAGI KLEIN-LEVIN SYNDROME :
  • Pesakit tidak boleh membezakan antara realiti dan mimpi. Kadang-kadang mereka akan termenung seketika apabila sedar dari tidur panjang dan terlihat seolah-olah pelik dengan suasana sekeliling
  • Ketika terbangun dari tidur panjang, penghidap akan berkelakuan kebudak-budakan, merasa kebingungan, kehilangan tenaga dan berasa lemas sehingga tidak menunjukkan apa-apa reaksi dengan keadaan sekitarnya.
  • Pesakit juga akan menjadi lebih sensitif kepada banyak perkara seperti suara dan cahaya. Kehilangan nafsu makan juga boleh terjadi dan ada juga yang berlaku peningkatan kepada nafsu seksual.
  • Tidak boleh mengurus diri sendiri kerana walaupun mereka terjaga, mereka akan merasa terlalu letih, tidak ada tenaga dan kemurungan.
PENYEBAB TERJADINYA KLEIN-LEVIN SYNDROME :
  • Masih belum ada penjelasan yang berkait dengan apa sebenarnya penyebab berlakunya dindrom ini. Tetapi melihat kepada gejala yang muncul dalam sindrom ini menunjukkan kerosakan pada bahagian tertentu otak yang memainkan peranan dalam mengawal nafsu makan dan tidur.
  • Namun, penyakit jenis ini juga boleh dikaitkan dengan gangguan yang berlaku diakibatkan oleh alam yang satu lagi atau lebih dikenali dengan alam jin. Pesakit mungkin ada terkena gangguan santau mahupun sihir atau mempunyai hubungan khusus dengan golongan jin.

Masalah sebegini bakal menyusahkan diri sendiri dan menghancurkan kerukunan rumahtangga dan keluarga tercinta. Dapatkanlah rawatan dengan segera. In Syaa Allah kami sedia membantu anda. Rawatan Jarak Jauh untuk pesakit yang tidak dapat datang ke klinik kami turut disediakan. Kos rawatan bergantung kepada situasi dan tahap masalah. Untuk keterangan lebih lanjut, boleh hubungi 011-19980010 (Ustaz Nazmi)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BATU LEKLAI NAGA

 BATU LEKLAI NAGA PANJANG 19 CM LEBAR 11 CM DILARANG COPY IMAGES INI !!! K00001 KEHEBATAN BLN 25021202024750 KHASIAT INI HAK MILIK WALINUR S...